23 Mart 2012 Cuma

Suç ve Ceza-Dostoyevski

   Bir kitabı okurken kitabın içindeki kahramanla birlikte bunalımdan bunalıma sürüklendiğim tek kitap Suç ve Ceza olsa gerek.Bu kitabı nasıl tarif edebilirim bilmiyorum.Uzun süre elimde sürünen ve bir o kadarda hayatımın içine sızan değişik bir kitap.
   Dostoyevski' nin ilk okuduğum eseriydi bu ve sanırım bana bir numara büyük geldi bu kitap.O Raskolnikov yokmu o Raskolnikov...O nun o gelgitleri ikilemleri kendi vicdanıyla yüzleşmenin her seferinde kıyısından dönmesi beni deli etti deli.İlk defa bir kitaba aynı anda sinir olup aynı andada hayran oldum.
    Benim nacizane fikrim dünya üzerindeki her insanın bu kitabı en azından bir kere okumasından yana.Ama büyük bir kasvetin içine girmeye cesaretiniz olduğu bir zaman okuyun derim :)
   

2 yorum:

  1. MRW: en kısa zamanda okumayı çok istediğim bir kitap, kitaplıkta mevcut ama araya devamlı başka kitaplar giriyor. ama aklım hep bunda :) beğenmenize sevindim, okumak için başka bir neden.

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı çok seviyorum.

    Hatta çizgi romanını bile okuyuyorum defalarca.

    Site güzel ve kitap okumayı severim. Okuyacağım ve bilgi edinceğim güzel bir sayfa.

    YanıtlaSil