29 Mart 2012 Perşembe

Şahane Hatalar-Heather Mcelhatton

            ''KENDİ MACERANI KENDİN YARAT !''
         ''TEK BAŞLANGIÇ SAYISIZ FARKLI SON''

    Şahane hatalar, her ne kadar edebiyat adına  pek fazla katkısı olmayacak bir kitap olsada eğlenceli ve değişik... Kitaba ilk sayfadan başlıyorsunuz ve her sayfanın sonunda yazar sizden iki seçim yapmanızı istiyor.  Her seferinde başka bir seçim yaparak sayısız farklı sonla biten hikayeler ortaya çıkıyor. Bir bakıma seçimlerinizin sizi hangi sonla karşı karşıya getirdiğini görmüş oluyosunuz.  Kitap 640 sayfa oldukça uzun.  Hikayelerin kısa olması hemen 2-3 sayfada bitivermesi her ne kadar hoşuma gitmesede ara ara açıp bi kaç hikaye okuyup rafa tekrardan kaldırıyorum. Alıp okumamı tavsiye edermisin diye soracak olursanız şunu söyleyebilirim kendi fikrimce; eğer almak istediğiniz iki kitaptan biriyse bunu değilde diğer düşündüğünüzü alın.

                     ''KADER DİYE BİR ŞEY VARDIR VE SİZİN SEÇİMLERİNİZLE DEĞİŞİR''
       

2 yorum:

  1. bu kitap hakkında okuduğum bir olumsuz yorum daha :( sanırım pek beğenen olmamış. ben henüz okumadım ama olumsuz yorumlara rağmen yine de merak ediyorum galiba..

    YanıtlaSil
  2. Aslında kitap daha güzel olabilirdi.Kitapta beni iten tek şey hikayelerin kısa olması.Yani ne bilim en azından 10-15 sayfa olsa bi hikaye daha fazla tat alırdım kitaptan.Ben bi tek bu yönünü beğenmedim.Benim için farketmez 2-3 sayfa olsada okurum derseniz alıp merakınızı giderebilirsiniz

    YanıtlaSil