15 Mart 2012 Perşembe

Cerrah-Tess Gerritsen

    Tüyler ürpertici her sayfasından kan damlayan bir Tess Gerritsen klasiği.Bu kadın gerçekten bu işin ustası.İnsanı gerim gerim geren bir kitap.Ben Gerritsen'la bu kitap ile tanıştım ve çok iyi hatırlıyorum yaz okulunda tek dersten sınavım vardı ve ben gece gündüz demeden ders çalışmak yerine bu kitabı okuyodum :)  Bağımlılık yaratan bir kitap anlıyacağınız...
Konusu ne mi ?

    Yine bir baş karakterimiz var.Başına türlü türlü belalar gerecek olan kitabın odak noktası Dr.Catherine Cordell.Ve bir de bu kadının tabiri caizse belalısı, kadın katili saldırgan bi sapık...

Bu sapık ne mi yapıyor?

    Kadıların rahimlerini keserek onları korkunç işkencelere maruz bırakıyor ve bundan zevk duyuyor.Varın devamını siz getirin...Korku gerilim meraklılarının kaçırmaması gereken harika bir kitap

0 yorum:

Yorum Gönder