13 Nisan 2012 Cuma

Mimlenmece :)

Sevgili delikitap' a buradan teşekkür ediyor ve sorularıma geçiyorum.

1-) Yemek olsan ne yemeği olurdun?

Yemek olsaydım heralde en sevdiğim ve şu anda ilk aklıma gelen şöyle bol tereyağlı güzel bi Bursa İskender olurdum.

 2-) Müzik aleti olsan ne olurdun?

İki seçenek arasında kararsız kaldım.İkisini dinlemeye bayılıyorum.Heralde piyano ya da kanun olmak isterdim.


 3-) Araba olsan hangisi olurdun?

Kesinlikle antika bi araba olmak isterdim.Eski olan şeylere karşı ayrı bi sempatim var nedense


 4-)Aylardan hangisi olurdun?

Sonbaharı çok severim.O yüzden Eylül ayı olmak isterdim.Ağustosun kavurucu sıcaklıklarının dindiği, güneşin yavaş yavaş çekildiği, yaprakların solarak yere düştüğü, türk filmi vari bu ayı çok seviyorum gerçekten.


 5-) Ayakkabı olsan nasıl olurdun?

Ayakkabı olsam kesinlikle topuklu bi ayakkabı olurdum ve resimdekiler gibi şeker bişey olurdum :)


6-) Kıyafet olsan hangisi olurdun?

Hımmmm bi düşünim.Evet evet kesinlikle salaş bi kıyafet olurdum.Hem rahat hemde ayrı bi havası oluyo salaş ve abartısız giyinmenin bence.O yüzden  resimdeki gibi bi kıyafet olurdum.


 7-) Renk olsan hangisi olurdun?

Bu aralar sevdiğim bi renk olan zümrüt yeşili olurdum.





 
 8-) Hayvan olsan hangisi olurdun?

Timsah olmak isterdim kesinlikle.Nedendir bilinmez bana çok karizmatik yakışıklı geliyo bu hayvanlar :)
Hemde hayvanlar aleminde av olan değil, avlayan hayvanı olması da bi başka seçim nedenim.


 9-) Şu anda okuduğn kitabın 137. sayfasında ne var?

Offf ne siz sorun ne ben söyliyim.Şu anda Masumiyet Müzesi'ni okuyorum ve kitap sürekli kendini tekrarlıyo ve çok sıkıldım bişey olduğu yok.

    ''Siz Kemal'i yanlış anladınız...'' gibi birşeyler mırıldanıyordu Sibel.
    ''Daha demin, bazı kötü niyetli kişiler, ''İstanbul' daki bütün kaçak viskiler ve şampanyalar burada, '' diyorlardı...Ülkemiz döviz sıkıntısı içinde, fabrikalarımızı çalıştıracak, mazot alacak dövizimiz yok!

 Şimdi gelelim kimleri mimleyeceğimize.Bende bu sorularla sevgili okuryazar nane sekeri 'ni ve kitapcumhuriyetim 'i MİMliyorum...

4 yorum:

  1. Okudum mimini. :) Sonbaharda aynı takılıyoruz. Diğerlerinde pek hem fikir değiliz ama zümrüt yeşiline bakarken dudaklarımı ısırdım. Topuklu ayakkabıya eridim bittim. Bir yerde görsem alırdım hemen. :((

    YanıtlaSil
  2. evet bende bayılıyorum bu ayakkabıya ama hiç görmedim bi yerde.Bende senin turkuaz rengine bayılmıştım.Gerçekten çok güzel bi renk huzur verici dinlendirici

    YanıtlaSil
  3. evi ver digerleri sizin olsun

    YanıtlaSil
  4. :) Bendede bir ödülünüz var:)

    http://asabibakire.blogspot.com/2012/05/ilk-odulum-geldi.html

    YanıtlaSil