8 Nisan 2012 Pazar

İç Sıkıntısı !

İnsanın insanla anlaşması neden bu kadar zor acaba ? Neden cümleler ağızdan çıktığı gibi kolayca anlaşılamıyo.Neden insanlar bu kadar bencil anlayışsız ? Neden bi insanla anlaşmak bu kadar imkansız.Gerçekten çok yoruluyorum bazen.Offfff.....
Çok sıkıldım herkesten...Neden doğruyu insanların yüzüne söyleyince kötü olan ben oluyorum.Neden insanlar hazmedemedikleri şeyleri duymaktan bu kadar acizler.Herkes bahanelerin mazeretlerin arkasına sığınmış.Benim ne dediğimi ne anlatmak istediğimi duymuyolar görmüyolar bile....
Ne kadar kolay kelimelerin ağızdan düşüncesizce dökülüvermesi ve ne kadar kolay kalp kırabilmek........

1 yorum:

  1. ''Neden insanlar bu kadar bencil anlayışsız ? ''

    Malesef bu cümlenizi bugün ben de kullandım.Farklı sebeplerlede olsa sorunlu insanlar heryerde.Bencillik,kibir almış başını gitmiş.Bir sokak hayvanının yediği yemeği içtiği suyu kıskanan var.
    Bazen insan olmak garibime gidiyor:)

    YanıtlaSil