4 Nisan 2012 Çarşamba

Bursama Kavuşma Sevinci

Ahh ahhh...Ne kadar çok özlemişim güzel şehrim Bursa' yı.Dört sene okul nedeniyle kaldığım ve 1 senedir ayrı olduğum şehrime dün kısada olsa kavuştum.Ne zamandır mezuniyet belgemi almaya gidememiştim dün gittim artık.Terminale indiğimde neredeyse kaldırımları öpücek, gördüğüm her yapıya sarılacak kıvamdaydım :) Sanki sevgilime kavuşmuş gibiydim.Okulda işim erken bitti.Çimlere oturup öylece gelen geçen öğrencileri izledim bi süre kampüste.Öğrenci olmak gibisi yok


Ordan eski evime Görükleye geçtim.Sokaklarınının kokunusu aldım.Her yer değişivermiş eski oturduğum eve birileri taşınmış.Kıskandım :( Orası sadece bana ait olmalıydı.Yeni yeni yerler dükkanlar açılmış.Heryer cıvıl cıvıl...Sonra merkeze geçtim.Kendime güzel bi iskender ısmarladım.Oturdum biraz keyif yaptım üstünede çay içtim. Ayrılma vakti yaklaştıkça ayaklarım geri geri gidiyodu sanki.Hiç İstanbul'a dönesim yoktu :( Ama mecbur terminalin yolunu tuttum.




 Hee unutmadan birde Bursanın kitapçısı BKM'ye uğramadan dönmek olmazdı.O yüzden  dönerken beraberimde bunu da yanımda getirdim.

0 yorum:

Yorum Gönder