22 Ocak 2013 Salı

Cerrah-TESS GERRITSEN

    Uzuunnn bi aranın ardından yeniden bir kitap yorumuyla burdayım.Kitap okumaya yorum yazmaya pek vaktim olmuyo artık doğrusu.En son okuyupta bitirdiğim kitap GÜNAHKAR.Aslında pek bitirdiğim de söylenemez.Çünkü açıkçası sonunu getiremedim.Her ne kadar bu kadının kitaplarına bayılsam da ne hikmetse Günahkar'ı sevemedim.Sıkıcı geldi biraz.Rahibeler falan filan kim katil, kim geldi kim gitti, kim kimin nesi anlamadım :)
   10 üzerinden bi puanlama yapacak olsam ben 4 verirdim.Okusanızda okumasanızda pek bişey kaybetmezsiniz yani.Benim için hayal kırıklığı oldu.Konusuna gelecek olursak şimcik şöyle oluyor;
    Manastırda bir rahibe ölü bulunur.Bu rahibe aynı zamanda ölmeden kısa bir süre önce doğum yapmıştır.Rizzoli ve Maura olayları açığa çıkarmak için iş başındadır.

1 yorum:

  1. ben de kitap kurduyum tavsiyelerini bekliyorum :) ziyaretime de beklerım www.evmelegi.blogspot.com

    YanıtlaSil